Hierdoor kan het SIP toestel zijn configuratie niet downloaden van onze provisioning server omdat de firware versie niet overweg kan met TLS versie 1.2.

Het toestel zal hierdoor ook niet beschikbaar zijn binnen uw My-Connect Telepo omgeving.

 

U kunt dit probleem simpel verhelpen door de volgende stappen te doorlopen:

 

  1. Start het toestel op en laat deze volledig doorstarten tot het idle scherm verschijnt. Zorg dat het toestel internet connectie heeft. (DHCP)
  2. Ga op het toestel naar: Instellingen > Status > Netwerk >
  3. Noteer het IP-Adres en ga in een browser naar de webinterface van het toestel.
  4. Login met:
    • Gebruikersnaam: admin
    • Wachtwoord: 22222
  5. Ga naar het menu Firmware update.
  6. Vul de volgende gegevens in:
    • Download protocol: HTTP
    • Server: prov.my-connect.nl
    • Path: 68xxi/default/
    • Port: 80
  7. Klik op Download Firmware, de firmware gaat nu laden. Koppel het toestel NIET los!
  8. Wacht tot 5 minuten zodat uw toestel volledig geprovisioned kan worden. De download snelheid kan varrieren, dit is afhankelijk van de beschikbare bandbreedte op uw internet connectie.

 

Firmware versies waarbij dit probleem bekend is:

4.0.X, 4.1.X, 4.2.X, 5.0.X